Dubtes freqüents

Més populars

Com puc pagar les meves comandes?

Pots realitzar el teu pagament amb qualsevol targeta de crèdit o dèbit (exceptuant American Express o Discover). Per pagar la teva comanda només has d’accedir al teu compte personal i introduir les teves dades de la targeta, abans o durant la confirmació de la teva comanda.

T’assegurem que les dades de la teva targeta de crèdit estan protegits en tot moment gràcies al nostre servidor segur, Lavalocker no tindrà cap tipus d’accés a aquesta informació.

A la bugaderia i tintoreria Lavalocker no permetem altres mètodes de pagament. Així doncs, no podràs realitzar els teus pagaments en efectiu, ni mitjançant xecs, pagarés, domiciliacions o transferències bancàries ni contra reemborsament, entre d’altres mètodes de pagament no acceptats.

Procés: després de realitzar  la teva comanda, t’enviarem un email detallat per a que verifiquis la teva conformitat, si no rebem cap negativa per part teva, el pagament serà capturat i cobrat el dia del lliurament de la comanda.

 

 

Quin és l'horari de recollida i entrega?

Horari de Recollida i Lliurament en taquilles

Recollida // Lliurament

Dilluns 10.00 – 14.00 // Dimecres 10.00 – 14.00

Dimarts 10.00 – 14.00 // Dijous 10.00 – 14.00

Dimecres 10.00 – 14.00 // Divendres 10.00 – 14.00

Dijous 10.00 – 14.00 // Dilluns 10.00 – 14.00

Friday 10.00 – 14.00 // Thursday 10.00 – 14.00

No fem recollides en dies festius i els lliuraments trigaran un dia més.

 

Recollida & Lliurament a Domicili

Tria la millor opció horaria per passar a recollir i lliurar en la teva comanda, a través de la web.

Existeix algun cost addicional per l’ús dels nostres serveis?

Costos adicionals que poden anar amb la teva comanda:

De taquilles públiques que son “Lavalocker-botiga”: 

  • No hi ha costos adicionals

De taquilles públiques que no son “Lavalocker-botiga” :

  • €1,50 adicional si la seva comanda no supera el cost mínim de €14.

 Servei de Recollida i Lliurament a domicili

  •  Petit cost adicional, entre 1.50€-3€ per tram, depenent la franja horaria escollida del lliurament i entrega de la comanda.

 

Com afegir un descompte?

Si tens un codi promocional, per poder fer-lo servir es important que lo afegeixis en el moment de fer la comanda, d’aquesta manera el descompte s’aplicarà automàticament.

Si vols veure els decomptes disponibles, accedeix a la teu compte personal Lavalocker y fes clic en “Descomptes”.

No hi ha armariets aprop. Qué puc fer?

Estem afegint poc a poc noves ubicacions en Barcelona. Mentrestant, pots sol.licitar el servei de recollida i lliurament a domicili o bé a la oficina.

Serveis de taquilles

¿Què he de fer?

Aprèn com fer servir el nostre servei d’armariets mirant el nostre vídeo explicatiu.

Tinc algun armariet designat exclusivament per a mi?

No, els armariets no estan designats a cap client en particular. El que has de fer és posar la teva roba al armariet que estigui lliure, assegurar-te de tancar correctament i realitzar una comanda indicant el número d’armariet utilitzat. Quan tornem les teves peces ho farem a la mateixa ubicació, però en el armariet que estigui lliure. Nosaltres t’indicarem el número del armariet corresponent, mitjançant un email.

 

Com sé en quin armariet em tornen la meva roba?

¡Màgicament! No, es broma. En el moment que realitzis una comanda, assignarem el teu nom i número de telèfon amb la bossa i l’armariet que contenen les teves peces de roba.

Com sé que les meves peces estan llestes per a ser recollides d'un armariet?

Rebràs un missatge text o correu electrònic amb un nombre de armariet indicant que les teves peces ja estan llestes per ser recollides.

Està la meva roba segura als armariets?

La teva roba està completament segura els nostres armariets, les úniques persones que tenen accés a l’armariet són el personal de Lavalocker i tu.

Solució de problemes: Què passa si un article es perd o fa malbé?

Prenem totes les precaucions per assegurar-nos que això no passi, però si per alguna estranya circumstància succeeix, tenim un procediment per a la gestió d’incidències. Veure més informació en termes i condicions.

 

La nostra aplicació web

Com puc crear un compte personal?

És molt fàcil i ràpid. Només t’has de registrar al nostre web mitjançant un correu electrònic i començar a utilitzar-la de seguida. Pots completar altres detalls un cop ja tinguis el teu comptes i vulguis fer la teva primera comanda.

 

Com realitzo una comanda?

Existeixen tres formes de realitzar una comanda: i) llença la roba en una armariets disponible o ii) coordina el lliurament de la roba amb el conserge o iii) registra la teva adreça a la nostra base de dades per accedir al servei de recollida a domicili. Tria la que millor et convingui i s’adapti a les teves necessitats. Per a més informació fes clic aquí.

Què és Cistella 2.0? I per a què serveix?

Utilitzem una moderna tecnologia patentada que ens permet fer el seguiment a tots els articles des del moment de la seva recollida, fins al seu lliurament. És per això que col·loquem codis de barres i prenem fotos a cada article que passa pel nostre sistema.

A través de Cistella 2.0 pots veure imatges de les teves peces, només has d’ingressar al teu compte personal de Lavalocker i fer clic a “Cistella”. Aquesta funció us permet fer un seguiment personalitzat a cada peça, col·locar instruccions especials, deixar notes, veure quan i quantes vegades una peça ha estat rentada, etc.

 

En què consisteix el programa de recompenses?

Quan ja estàs registrat, si accedeixes al teu compte Lavalocker trobaràs a l’opció “Programa de recompenses” el codi del cupó que et permetrà guanyar 10 € en consum per cada amic que recomanis.

És molt fàcil: comparteixes amb els teus amics la teva codi promocional, quan els teus amics es registrin a LavaLocker, ells hauran inserir el codi per convertir-se immediatament en els teus recomanats. D’aquesta manera, ells guanyen 30% de descompte en la seva primera comanda (que ha de ser igual o superior a 20 €). Una vegada que els teus amics facin la seva comanda, tu reps 10 € en consum al teu compte personal de Lavalocker.

A través del nostre sistema de Bonus locker podràs obtenir un màxim de 10 € en consum per cada amic recomanat.

He sentit que un amic va guanyar 100 € i compta amb armariets al seu edifici Quina enveja! Com puc obtenir això?

Envia’ns una sol·licitud mitjançant la nostra pàgina de contacte i indica’ns que t’agradaria comptar amb armariets en el teu edifici, nosaltres farem la resta. Si l’administrador de l’edifici està conforme les podem instal·lar immediatament. Així de fàcil que pots guanyar 100 €. Agraïm la teva ajuda!

 

Servei de neteja

Quina és la diferència entre el servei de rentat i doblegat amb el de rentat, planxat i doblegat?

El servei de rentat i doblegat es paga per kg i pots posar qualsevol tipus de roba dins de la bugada, però et recomanem que tu mateix separis la roba blanca de les de colors. Aquest servei té una comanda mínima de 6kgs. En el servei de rentat i planxat cobrem per article i només s’aplica per a roba de llit (blanc i color).

 

Tinc uns requisits especials Què he de fer?

Quan realitzis una comanda indica’ns els teus requisits especials completant la secció “Notes” situada a “realitzar una nova comanda.” Depenent el tipus de sol·licitud, els requisits especials poden retardar el lliurament de la comanda.

 

Com puc aconseguir un porta vestits multifuncional (es converteix en bossa) amb les meves dades?

La primera vegada que utilitzis el nostre servei et tornarem la roba en un porta vestits multifuncional personalitzat. Aquest porta vestits / bossa és perquè el guardis i facis servir cada vegada que facis una comanda amb nosaltres. D’aquesta manera, quan rebem les peces a la bossa sabrem que són teves. Si us plau, no lliuris el porta vestit / bossa a una altra persona ja que el càrrec  pot ser efectuat al teu compte per error. Si ens adonem que el porta vestits / bossa està desgastat te’l canviarem automàticament.

 

Altres dubtes

Han cobrat 1 euro de la meva targeta. Per què?

¡No et preocupis! L’euro només ha sigut retingut amb la fi de verificar que la targeta sigui vàlida i tingui saldo. Un cop feta la verificació, tornaràs a tenir-lo disponible en uns dies.

Què faig si totes els armariets de la meva ubicació estan plenes?

Fem tot el possible per a monitoritzar els armariets de manera que sempre hi hagi algunes disponibles, però si veiem que hi ha una ubicació constanment saturada, podríem col·locar armariets addicionals (prèvia coordinació amb l’encarregat de l’establiment). Ens disculpem per avançat si és que això succeeix i et convidem a que vegis si tens alguna altra ubicació a prop teu. Si tens alguna altra pregunta no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres, com sempre, farem tot el possible per ajudar-te.

 

Per error he realitzat la meva comanda abans de posar la meva roba a l'armariet, Què haig de fer?

No entris en pànic! Escriu-nos a atencionalcliente@lavalocker.es perquè el nostre equip d’atenció al client esborri la teva comanda falsa i puguis crear una de nova per a l’armariet correcte.

 

Què passa si no recullo la meva roba del armariet?

T’enviarem un sms o e-mail quan la roba estigui a punt per a ser recollida. Si no la reculls  el primer dia, t’enviarem un segon recordatori. Si tot i així no la reculls, portarem la roba al nostre magatzem fins que et comuniquis amb nosaltres, llavors la tornarem a deixar al mateix lloc i sense cost addicional.

 

On puc veure els termes i condicions?

Un dels requisits que es sol·liciten per crear el teu compte personal és que acceptis els nostres termes i condicions. Però si vols tornar a llegir-los només has de fer clic aquí.

Tinc una altra pregunta

Si tens més preguntes, llavors contacta’ns directament a través del nostre xat en línia (situat a la cantonada inferior dreta de la pantalla), o envia’ns un email a atencionalcliente@lavalocker.es. Si és fora del nostre horari de treball, et respondrem el més aviat possible.